En tävling helt enkelt...





Av en slump hittade jag en affisch som jag föll pladask för, en älg i något prismaliknande print som är alldeles fantastiskt. Det händer ju titt som tätt att man hittar något som hugger tag i en, en låt, en doft eller som här ett motiv, en bild, ett stycke väggsmycke.
 
 
Nu har ni chansen att vinna ett eget print i A3 eller 50% rabatt på ett helt köp, du väljer. Jag som inte får vara med och tävla hade utan tvekan valt älgen. Tror jag. Jo det hade jag nog, kärlek vid första ögonkastet ska man inte ta lätt på...
 
 
Kika in här och se vad just du faller för :)
 
 
Tävlar gör du på instagram och du hittar tävlingen på @storiesbytatjanis och enkelt är det, inte alls kompicerat :) Good Luck!
 
 
Tävlingen startar nuuuu och pågår till sista september, det känns lagomt och bra!
 
 
Go' söndagskväll!!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!