Fotoutmaning - soligt...


 
 
S O L I G T
 
 
Fotoutmaning, det var ett tag sedan men nu tänkte jag hänga på... Fröken Fotos utmaning och idag är temat Soligt. Underbar Sol och idag är det minsann sol och enligt prognosen, i tidningen idag, så ska det hålla i sig hela helgen och nästa vecka också. Jag blir alldeles lycklig. Jag njuter. För i min värld finns inte mycket härligare än dagar om hösten med strålande sol och frisk, hög luft.
 
 
Det är verkligen som balsam för själen...
 

 
 
 
Här inne njuter jag av en gladiolus från mina föräldrars trädgård och när solen skiner in genom köksfönstret och förstärker det vackra i blomman, kan jag inte annat än skratta! Man blir ju alldeles bubblig av lycka!
 
 
Så det får bli mitt bidrag till fotoutmaningen, fler bidrag hittar du här!
 
 
Idag är det minsann en riktigt bra dag, sol ute, huset städat, lista på vad som ska inhandlas skriven, Jill sover, Inez leker, jag hinner blogga och Inez är pepp på att åka och handla mat och vara på 'lekstället' (ICA's lekland) och sedan förbereda kvällens träff med vänner.
 
 
 
Fredag - YEY!
 
 

9 kommentarer:

  1. Välkommen till gänget :-) Otroligt snygg blomma!

    SvaraRadera
  2. Solen gör underverk!! Så härligt bidrag du har, det bubblar av lycka genom orden.
    Önskar dig en fin helg!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera
  3. Underbart med sol... har också spanat in väderprognosen och blir helt lycklig!
    Fin fredag till dej!

    SvaraRadera
  4. Underbara foton! Så fint med färgen i blomman och ljuset som faller in. Det skapar känslan av glädje. Fin helg till dig!

    SvaraRadera
  5. Härliga solbilder och så vacker blomma. Låter som en härlig fredag, önskar dig en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Härliga soliga bilder. Visst är det underbart att de har lovat sol hela helgen. Det är bara att njuta. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Härlig solig bild. Visst är det härligt med sol på hösten. Då trivs jag också som allra bäst.
    Fin dag till dig
    Annie

    SvaraRadera
  8. Höstens sol är underbar tillsammans med alla fina färger

    SvaraRadera
  9. Så vackra blommor! Underbart med solsken och jag hoppas att vi får många sådana tillfällen i höst.

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!