@inorrkoping och veckans instagrammare...


 
 
 
Här i Norrköping har kommunen tillsammans med Upplev Norrköping skapat ett projekt för att knyta samman medarbetare, medborgare och företag. Det handlar om att få en grund för att berätta om Norrköping och alla goda exempel. Den här grunden kallas Let's create Norrköping och här har man skapat ett instagramkonto där man låter en Norrköpingsbo i veckan styra kontot och visa sin bild av staden. Den här veckan är det min tur.
 
 



 
Så i en vecka ska jag visa hur Norrköping ser ut från min sida. Det blir lite av varje kan jag tror och som föräldraledig så får man försöka få ihop ens tankar och ideer med de två små trollen som jag hänger med om dagarna. Det ska i alla fall bli väldigt kul och det ger mig ju ett tillfälle att titta lite extra på min fina fantastiska stad!
 
 
Vill ni hänga med på resan så hittar ni mig på instagram under namnet inorrkoping!


 
 
Så, Måndagen är igång, jag ska instagramma om min vackra stag och hitintills har barnen inte riktigt tänkt i samma banor som jag. Men men, en tur till affären för att köpa (sen) frukost och sedan kör vi!
 
 
Vad hittar ni på denna soliga Måndag?
 
 
e-kram


1 kommentar:

  1. Låter som en kul grej. Passar bra till dig som är mamma ledig. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!