Trött, tröttare, Tatjanis...


 
 
 
Jag sov alldeles för lite i natt.
 
Lillis hade magknip och var så ledsen att det knöt sig i bröstet på mig. Stackars liten. Det är klart att det blir lite krångel med magen när man går över på vanlig mat. Konstigt vore det kanske annars. Men när den lilla tösen ålar sig fram o tillbaka och med rösten söndergråten lägger sitt lilla huvud på hennes lilla arm och pausar en liten liten stund - då är det inte helt enkelt att vara mamma. Så idag har jag huvudet full av deg eller det känns i alla fall så. Kroppen fungerar inte riktigt, jag glömmer vart jag är på väg och att skriva ett blogginlägg tar ungefär en hel dag :-)
 
 
Så jag ger er ett hjärta. Ett hjärta av nypon som jag tycker är lite av det finaste som finns på hösten, för att ni kikar in här, läser och kommenterar.
 
 
Ha en fin kväll - over and out!
 
 
 
 
 



4 kommentarer:

  1. Stackars liten! Hoppas det blir bättre snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh stackars lilla och stackars dig. Vilket fint hjärta. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Stackars liten, det där med magont är ingen höjdare och en smärta för mammahjärtat.
    Hoppas det snart blir bättre.
    Härligt fint hjärta av nypon, så vackert.
    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Stackars lilla, hoppas det går över fort och blir bra. Ni får vila och ha det gott.
    Vackert hjärta, höstkänsla.

    Kramar
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!