Jag summerar en vecka som gått...

 
 
 
 
 
Den här veckan har jag 'gästinstagrammare' för vår fina stad. Ha. Det har varit en rolig uppgift och fått mig att titta upp både en och två gånger och tänka på allt vacker som omger oss. En rolig vecka kort och gott. Här är de bilder som jag lagt ut under veckan. Min hemstad ur olika vinklar och vrår. Tänk, det är nog något som alla borde prova, att visa det man tycker om och tycker är fint, eller bara berätta vad man pysslar med just nu.
 
 
Så, summering, av en vecka i Norrköping, får runda av en härlig helg. Känner mig tacksam och nöjd och fylld av lite extra glädje. Kanske är det alla bilderna ovan, eller min nya lördagsrutin med att börja dagen med yoga eller så är det koppen med te som jag har framför mig som gör det. Det spelar i och för sig inte någon roll, bara lyckan finns där.
 
 
Ha en finfin söndagskväll!!
 
 


1 kommentar:

  1. Så roligt det låter att vara instagrammare för sin stad. Som du säger ett ypperligt tillfälle att visa vad man själv tycker om med sin stad och kanske viktigast att själv fundera över vad det är man tycker om.
    Härligt med yoga på morgonen. Det ger en fantastisk start på dagen.
    Fin start på veckan önskar jag dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!