Bäbismage vecka 24 till o med vecka 39...

Igår patade jag med min bror och eftersom han sa att han inte hade en aning om hur jag såg ut,stor, rund och på tjockis, så kommer här ett pottpuri eller vad man sak kalla det på mig från vecka 24 och till här om dagen. När jag tittar på bilderna så ser jag att jag inte alls är så liten som jag känner mig, jag är faktiskt ganska stor... Blandade bilder från Paris, äppelkaksbak, målning och möbelmontering i blivande bäbisrum och rakt upp och ner bilder på magen.



 

1 kommentar:

  1. Nej, vad fina bilder!!! Tack för att du laddade up dem... Jag är ju lite synsk, så jag ser nu att det blir en pojke... Eller en flicka. Antingen eller...

    Den där bilden med dig och Jonathan som pekar på din mage är ju bäst! Ska se till att sätta upp den på jobbet! :-)

    Jätte-KRAM!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!