Söndagkväll...

.. i morgon är det måndag. Tänk, en arbetsvecka kvar innan jag går på föräldraledighet - DET känns härligt, spännande och liiite nervöst. Och om jag ska vara ärlig, så känns det en smula overkligt. Jag ska alltså jobba måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag och sedan gå hem o ha helg och inte gå tillbaka veckan efter, det är ju snudd på lyx. Eller vad ska man säga, jo det är lyx. Jag ska få vara hemma och ta hand om vår lilla Pytte i si så där ett helt år! Men innan jag börjar planera för vad jag ska göra på mina lediga dagar innan Pytte kommer (en liten plan är att vila, ligga på soffan och äta pralinger) så ska jag klara av och hinna med allt jobb som ska lämnas över till min vikarie. Jag tror att det här kommer att bli en bra arbetsvecka!!

1 kommentar:

  1. Vill skicka massor av positiv energi till dig här genom cyberspace! Stressa nu inte för mycket den här jobbveckan, de kommer att klara sig fint. Fast visst vill man gärna se sig själv som oumbärlig;) Det där med att ligga på soffan o äta praliner låter som en utmärkt idé:) Ha det riktigt gott! Kramar Suzann

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!