Härligt!!!

 

Vilken underbar dag! Å tänk så mycket man hinner med när man är hemma en hel dag. Det är ju inte klokt. Frukost, tidningen och vanliga morgonbestyr. Tvättmaskin på, torktumlaren igång. Kontaktat fukt-firma för att kolla källaren och sedan kontaktat Målerifirman för att få offert på jobber i hallen (låter stort, men det är en tapet som ska upp och kanske lite målning) sedan sålt ett överkast och blitt av med det. Dags för lunch. Å nu har jag just avslutat städningen av badrummet och nu tror jag att jag ska ta en tur till blomsteraffären och kolla om jag hittar någon fin blomma till badrummet. Efter det så ska jag slänga mig i soffan och se Sex and the City 2 :)  En härlig dag!! På tal om härligt, fick blommor av mamma och pappa när de kom på besök. Deras trädgård fullkomligt sprakar av vackra blommor och underbara färger - se och njut! De förgyller mitt köksbord, ja hela köket egentligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!