Väggorden är nu uppe på väggen i bäbisrummet...

..jösses nu är det nära. Alltså nu inser jag att jag håller på och fejar & fixar för en liten person som jag ännu inte har träffat men som jag vill ska ha det så bra det bara går... Här kommer resultatet av alla träbokstäver som nu har målats en och två och tre gånger för att dölja spikhuvudena som jag spikat fast bokstäverna med... Om jag är nöjd?! Gissa, jag tycker att det är väldigt väldigt fint. Bättre än jag kunde tänka mig att det skulle bli, det enda stör mig en smula när jag tittar på bilderna är att den gröna knappt syns, men det gör den i verkligheten, så jag är mycket nöjd :)


 


1 kommentar:

  1. Åh, det är helt underbart! Där kommer HON trivas bra:-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!