En helt ny tid!

Jaha, då är jag ledig och inte bara rakt upp och ner ledig utan föräldraledig!!! Häftigt. Skönt. Spännande. Frågan är vad jag ska göra med all min tid, vilket härligt problem egentligen - jag har möjlighet att göra precis vad jag vill med dagen. Den har i alla fall börjat bra, vaknade ungefär som vanligt, alltså strax innan 7 slumrade en stund och vaknade igen när resten av familjen började låta lite mer. Insåg när lilla J ropade "vilken tröja ska jag ha på mig?" si så där 5 gånger att det är lika bra att gå upp nu så då passade jag på att äta frukost med familjen. Nu har de lämnat och jag har avslutat frukosten, bläddrar lite i dagens tidning och ler åt att vara hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!