Dagens uppgift...

 


 ..var som sagt att packa en BB-väska... Hmmm, undra hur jag ska slingra mig ur det här.. OK, ¨jag erkänner rakt upp och ner - det har inte blivit av. Det enda jag har gjort är att jag har lagt fram lite bäbiskläder och en filt, tvättat lite saker som jag skulle kunna tänka mig att ta med mig och japp, där är det färdigt med den uppgiften. Ha. Jag är sådär bra, men till mitt försvar kan jag väl säga att det absolut inte känns som att det är någon bäbis på gång... Det är som vanligt, lugnt och behagligt! Men jag ska försöka att få klart uppgiften i morgon (lovar inget).

Vad jag i stället har pysslat med är att fixa här hemma, målat lite väggord, börjat måla en trälåda i samma färger som väggorden och så har jag ÄNTLIGEN sett till att vardagsrumsfönstret fått blommor som inte bara är gröna pinnar eller vissen murgröna utan friska härliga blommande och gröna växter. Den ena glasurnan har ju stått tom i evigheter, men från och med nu är det harmoni i förnstret ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!