FABRIKEN - MARS MOOOOODBOARD!


Torsdagstema på Fabriken är Mars Moodboard!
Nu när Påsken dök upp i Mars, bilr det i alla fall för mig naturligt att tänka godis. Det är nämligen det som är Påsk för mig. Helt fel för dem som firar Påsk av religiösa skäl, det kan vara så att jag också gör det, men sak nr 1 är det där söta goda och alldeles fantastiska! Godis.
Min moodboard blir alltså ljusa färger och det enda påskpyntet vi har här hemma i år, påskankor i marsipan, en är Inez och en är Jonathans. Jag skulle vilja äta upp dem båda! Fortare än kvickt.
Äppelkvistarna pryder vårt köksbord och jag önskar att de blommade, men de ljusa gröna bladrosetterna duger fint.
Mars, ljust, grönt och marsipan!
För andras moodboards kika in på Fabriken!
Nu kör jag kortdag med siktet inställt på en helg med syster & Co i, vad jag hoppas, ett soligt och snötäckt Sälen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!