RÖTT!

Ullas Röda på läpparna!
Läppstiftet heter alltså så och kommer från Face.
I måndags när jag var på väg till det Turkiska stadsbesöket på Grand Hotell i Stockholm, så hade jag en stund över och tillbringade den på stan. Jag kan ha slunkit in i en och annan affär och sedan vips fick jag ett infall. Det är  ju så sjukt snyggt med rött läppstift och även om trenden har varit här ett tag (kanske att den till och med är på väg bort) så kände jag att "nej, nu för sjutton ska här inhandlas ett läppstift!!" Så tänk och gjort. Jag stövlade in på FACE och bad om hjälp. Vips hade jag Ullas Röda på läpparna och aldrig har jag väl känt mig så snygg!
 
Frågan är väl kanske hur bra det gör sig till min New York Rangers mössa?!!!
 
"Det tar ett par dagar innan man har vant sig!" fick jag med mig som visdomsord och det tar ett tag. Att vänja sig. Men jag gillar't! Tror bestämt att det får åka på idag också!
 
Nej nu, fredag och snart helg.
Men först arbetsdag, med bjudbulle och besök från Norge.
Presentationer och offerter att ta tag i står det visst på dagens agenda och till kvällen,
då minsann är det dax för bokklubb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!