MIN BLOGGPLATS...


Torsdag betyder TEMA inne på Fabriken.
Denna veckans tema är MIN BLOGGPLATS och jag erkänner att min bloggplats som allt som oftast är köket inte alltid är lika mysig som ikväll. Men på ett ungefär, så här ser det ut. En kudde, filt eller annat mjukt bakom ryggen, en kopp med något gott att dricka, ibland en smörgås, tidning eller lite ljus som sprider lite energi. Kan hända att det någon gång smugit sig fram en påse med godis. Det är liksom jag i ett nötskal.
 
That's it!
 
För fler tolkningar kikar ni in på Fabriken!
 
Så här ser det ut. 

3 kommentarer:

  1. kan hända att den där godispåsen smyger sig fram här med ibland..*skrattar..

    mysigt!!

    SvaraRadera
  2. Vad fint att veta hur det ser ut där du bloggar!

    Love it

    KRAM, trevlig helg finaste du!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Mysig bloggplats! Här blir det mest soffhörnet;) men just nu har jag faktiskt unnat mig ett fotbad. Känns bra att utnyttja tiden effektivt när bröddegen står på jäsning.

    Ha en fin helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!