ÖNSKAR MIG SÖNDAG HELA VECKAN!

Klimatkompenserade tulpaner pryder vårt vardagsrum och ger massor av härlig energi!
 
Skulle jag få bestämma skulle jag ha söndag resten av veckan.
Det skulle jag behöva. På riktigt.
 
Jag har ännu inte kommit på hur jag ska få till det och än mindre hur jag ska få ihop allt som ska göras denna vecka. Allt som ska bli klart och den där lilla detaljen att hinna med sig själv. Låter enkelt, bara att prioritera om. Men det är inte alltid så enkelt. Ibland är det lite svårt.
 
Så det här inlägget blir kort. För jag måste ta ett beslut, resa eller inte resa. och under tiden jag funderar så tänkta jag passa på att att ta ett varv med min gamla kompis dammsugaren. För då har jag i alla fall fått det lite finare här hemma medans jag går runt och funderar.
 
Lite energigivande grönt får bli mitt bidrag till Fabrikens Söndagsbild.
 

Min oleander har klarat den här vintern bra mycket bättre än förra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!