2 månader idag...

Helt otroligt så fort tiden går, eller sakta, jag vet inte vilket. På sätt och vis känns det som en evighet sedan lilla Inez kom till världen och samtidig inte... Blir ju snurr när jag tänker på det. Men, idag så är det 2 månader sedan den här lilla damen gjorde entré! 2 månader sedan jag vaknade mitt i natten och kände att "hoppsan det är något på gång"!  2 månader sedan vi packade den nödvändiga BB-väskan! 2 månader sedan jag runt 5 på morgonen lyssnade på Christer Sjögren som sjön "Julen är här" om och om och om igen! 2 månader sedan Pytte blev en liten tjej som heter Inez! I 2 månader har min fina lilla flicka förgyllt mina dagar

1 kommentar:

  1. Hej!! Vilken helskön blogg du har här, o grattis til liten baby, hur go spm helst c",)
    Kula tt du kom inom min blogg, kom gärna tilbax!!

    Klem Anna

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!