Det handlar om att våga hoppa!

För en massa år sedan var jag på konsert med bästa vänner och såg Håkan Hellström, Magnus Uggla och the Ark, jag tror det var Rocktåget, men jag minns inte säkert. Det jag däremot minns är rubriken i blogginlägget - det handlar om att våga hoppa! Det var Ola Salo som i något mellansnack pratade om att det är precis det det handlar om, att våga hoppa, att våga gör,a att våga det man vill! Det är, tycker jag kloka ord som jag försöker följa även om det ibland är svårt. Det svårt ligger väl både lite i att ta reda på vad man egentligen vill och definitivt i att våga ta steget. Men som jag resonerar, så är chansen större att man gör det om man ändå har Ola Salos ord i medvetandet - det handlar om att våga hoppa!

Så nu sitter jag här i valet och kvalet och funderar på om jag vågar hoppa  J Jag fick nämligen ett intressant e-postmeddelande här om dagen, som innehåll en spännande möjlighet - frågan är om jag vågar hoppa eller om jag bara nöjer mig med att ha fått mailet (vilket är smickrande bara det...) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!