Här om kvällen satt jag i en evighet framför datorn... Håller på med en fotobok över graviditeten och lilla Inez födelse. Jag gör det för att komma ihåg, minnas och njuta av allt som varit, när mitt minne kanske inte riktigt kommer ihåg alla detaljer. Jag tror att det kommer att bli bra, men det kommer att ta tid. Men pyssel gillar jag ju, så det gör mig inget...

En rolig sak som hände när jag satt där vid datorn, var att jag upptäkte en blogg som jag inte varit inne på sedan, ehh...hmmm... ok jag får erkänna, sedan jag jobbade (erkänner alltså att jag på arbetstid någon gång ibland har spanat in en eller annan blogg...). Den heter Signerat 71 och just den dagen när jag hittade tillbaka, så hade Jenny fixat i dotterns rum... Det roliga är att hon hade satt upp en vajer och hängt upp bilder och just en sådan vajer har jag haft liggande i en låda här hemma i en evighet. När jag nu fick se hur fint det verkligen blir när man sätter upp den, så letade jag rätt på den. Nu har jag med andra ord ännu ett projekt att genomföra!

Å just ja, vajern köptes på Granit - vilka under nästa år startar en webbutik - ÄNTLIGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!