Bus eller Godis!

 
 

Måste säga att det var lite mysigt att följa med ett självlysande skelett på "Bus eller Godis"-runda igår! Det blev en del förvånade miner när skelettet ringde/knackade på, men väldigt skoj... Mest förvånade blev nog ändå vi när vi blev "överraskade" av en granne som smög bakom oss för att gå in till sig, där vi just tänkte knacka på. Hon sa "är det mig ni ska skrämma" och jag hoppade till bakom busken som jag gömde mig bakom (jag skulle ju egentligen inte vara med på rundan, vara bara med som moraliskt stöd). Efter en lyckad runda ( = lite godis i korgen) så gick vi hem och åt blodig biff och gjorde en pumpalykta! En riktigt lyckad dag!   

1 kommentar:

  1. Här kom några tjejer förra helgen, men det var nog tur att vi hade lite godis hemma ... de såg inte ut att kunna hitta på så mycket bus, de var så söta i sina häxdräkter;)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!