Snygg förvaring A och O!

 

Förra veckans tripp till Uppsala resulterade i en del shopping :) dels till hemmet men också ett par jeans och lite annat till mig (kan säga att de jeans jag haft den senaste tiden varit en aning anpassade till min under perioden något större figur...). Hur som helst så gjorde jag nämligen ett stopp (vad jag trodde skulle bli ett snabbt stopp) på Herta och höll på och bli snurr... Så mycket fint på ett och samma ställe - otroligt! Hittade en härlig industrilampa (föll direkt in i kategorin alldeles-för-dyr) som skulle göra sig finfin till vår läderlappsfåtölj (som anas på den ena bilden) och en alldeles för dyr väska och lite annat som också skulle passa i kategorin alldeles för dyrt! Men några mindre inte-riktigt-alldeles-för-dyra-saker som fick följa med mig hem, var en vas och ett ägg i silver (de där på Day Home vet hur fina, praktiska och nödvändiga saker görs) Vill ni veta vad som finns i ägget - en av Inez nappar!! Perfekt och snygg förvaring alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!