Ny regel...

måste å det snaraste införas i mitt liv... jösses! EN SAK I TAGET! Just nu håller jag på med flera projekt samtidigt, det håller inte. Jag gör tackkort, ska advenspynta, städa och samtidigt håller jag på med en storstädning av garderoben (jag går fram skoningslöst) och så har jag kommit på att det ska bli en fotovägg i kontorssmatten  J Idén till fotväggen fick jag här om dagen när jag köpte lite ramar på Village och så kom jag på att mina svärföräldrar lämnade en massa fina svartvita kort på Jocke när han var liten... Så här om kvällen samlade jag ihop de ramar som fanns i huset, blev några olika svarta och vita och nu håller jag som bäst på och sätter upp dem på väggen - det tar tid! Men fint blir det!
Nej dags att fortsätta så att jag hinner med lite adventspysslande innan dagen är slut.   

 

 

2 kommentarer:

  1. Fint det blev med bilderna efter varann!!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag känner igen det där! Ibland känns det som om jag skulle kunna ta jobb på cirkus med allt mitt jonglerande. ;) Jag har alltid en mängd olika projket på gång men nu försöker jag verkligen att ta en sak i taget så nu är det fullt fokus på skrivandet av min bok som gäller. Att renovera sovrummet får vänta tills boken är klar. ;)

    Tack snälla du för dina rara ord på min blogg. Inte bara gjorde de mig väldigt glad, dessutom hittade jag hit till din fina blogg. Vilken härlig bonus! :)

    Ta hand om dig och lycka till med fotoväggen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!