En hög gamla foton, tejp, en vit vägg och en bäbis som sover

Fotohjärt till lilla hjärtat!
För en evighet sedan snubblade jag, på internet, över en bild på ett hjärta gjort av foton - jag blev lite smått förtjust i bilden och har sedan dess haft en tanke att jag skulle vilja göra detsamma på en vägg här hemma... Nu är det gjort! Ovanför skötbordet kan man nu se ett hjärta av gamla bilder på mig och Jocke... Tycker nog att det blev ganska fint, men egentligen ska det vara många fler bilder, men de här var de jag hade så - man tager vad man haver ;) 
Inte så komplicerat att få till heller, det svåraste var nog att hitta en tejp som funkade på väggen och frågan är om den jag hittade är tillräckligt bra eller om jag får hitta på någon ny väggdekoration nästa vecka!??

2 kommentarer:

  1. Hörrö... Vet du vem Martha Stewart är? Du har ju blivit som henne... Hon är ju typ en sådan som - istället för att köpa ett par vantar, så köper hon ett får och bygger ett hus till fåret och odlar får-mat så han blir glad och så klipper hon fåret och färgar det med några slags blommor som hon planterade bara för detta och sedan använder hon stickor som hon gjort själv av något exotiskt träd som hon hittade i Brasilianska jungeln... allt det här för att sticka ett par vantar... Du får passa dig så du inte blir riktigt så där :-)

    SvaraRadera
  2. Oj, det känns lite som att jag är på väg att bli sån!!!! Hjälp!! Men det är tur att lilla Inez finns, hon ger mig inte allt för mycket tid att pyssla på, så det är än så länge lite reglering på mitt pysslande :) KRAM

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!