Barnrumspyssel, ett nytt väggord!

Ett tapetprov, några ramar och ett färgat pappersark - simsalabim - väggord!
Nu äntligen har jag fått till det... inspirerad av Karins fototavlor (Hemmakanalen.se) så har jag nu fixat finfina namntavlor till Inez. Ett ganska prisvärt sätt att att piffa till barnrummet, det gick åt en liten bit av en tapet (Cole & Son Malabar, som så småningom (när hantverkarna får tid) ska sitta i hallen) några ramar och så två pappersark i en härlig rosa färg. Nu blir nästa utmaning att hitta platsen för vart de ska hänga. Får kanske bli morgondagens projekt!

Nu ska jag koka te på ingefära och se om min förkylning kan bli bättre. Det har varit en envis förkylning, som håll i sig ordentligt i över en vecka nu, med halsont och hosta. Hostan är det värsta tror jag, blir omöjligt att sova på nätterna, men nu (håll tummarna) är jag på bättringsvägen :)

1 kommentar:

  1. Håller tummarna och tårna... hoppas du mår bättre snart.

    Projektet ser jättefint ut!!! Bra gjort!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!