Bloggutmaning | F DIY...

 
 
 
 
 
D I Y  -  F I N P Y N T
 
 
Finpynt är kanske inte ett ord i SAO,  men i alla fall ett ord som får fungera i dagens utmaning. Jag var nog en smula naiv när jag skrev 'inget mer vikande av pocketböcker för mig', det verkar ju inte ta slut :) Senaste tillskottet ska bli pynt till granen... tänker mig dem tillsammans med ljus, pepparkakor, smällkarameller, polkagrisstänget och fluffiga bollar... så ser vår gran ut i tanken, men vi får väl se hur det slutar...
 
 
Inspirationen hittade jag på Instagram och hos Randigrutan... jag föll pladask för de där veckade sidorna... jag är ett hopplöst fall när det kommer till papper och att ge dåliga pocketböcker ett värdigare liv!
 
 
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Så fina stjärnor. Fint bidrag. Det är inte lätt med de där bokstäverna. Men väldigt kul. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Dom är tjusiga! Som 17=))

    Härlig dag till dig //Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Fina och dekorativa som bara den, kanske man skulle testa att vika några.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fint finpynt. De är verkligen jättefina.
    Fin lördag önskar jag dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Blir säkert fina i granen, ser gammaldags ut med den röda kanten. //Camilla

    SvaraRadera
  6. Så fina, dina finpynt:) Nu blev jag inspirerad igen<3
    Idag gick jag fullständigt bet på utmaningen, mitt DIY blev fiasko så istället blir det en bild från Florida.

    Ha en härlig lördag!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  7. Åh, så fint det blir! Jag har inte provat att vika pocketböcker. Än. För det blir ju så fint och jag gillar ju också papper, så det kanske blir så att jag provar snart.

    Mitt inlägg om E kom i natt och hanns inte med på rätt dag, men det kom i alla fall! :)

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  8. Jag blir ibland sugen på att göra några olika prydnader av boksidor men jag kan inte tillåta mig själv att ha sönder en bok. Det går bara inte! =/

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!