Bloggutmaning | Y...

 
 
 
 
Y N K L I G  B L O M B U K E T T
 
 
Ja de där kraftiga amaryllisarna som jag hade i vasen, de klarar sig inte i evigheter... det är det tråkiga med att komma hem efter dagar av tillsammanstid med familj och vänner, att ens blommor inte är alls i närheten av lika fina som när man lämnade dem några dagar tidigare... så amarylliskvistarna tog jag bort, men jag kunde inte med att slänga eucalyptuskvistarna som fanns i vasen. De är ju minst lika vackra nu, om än aningen torra... så de får stå kvar... kanske att jag unnar mig en bukett tulpaner för att få tillbaka lite mysig känsla här hemma och inte en känsla om att det är över nu... för det är det ju inte, det finns så många fler dagar och härligt juliga saker att se fram emot... eller i alla fall en julgransplundring :)
 
 
Jahopp, en ynklig bukett blir mitt bidrag, men håll med om att just eucalypus är lite av det finaste som finns...

 
 


3 kommentarer:

  1. En ynka kvist kan bli nog så vacker när du håller i kameran!
    God fortsättning önskar jag dig och de dina!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina kvistar. Fint bidrag. Ha en fin annandag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. De enkla och ynka kvistarna blev vackra på dina bilder. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!