Bloggutmaning | Stjärna & smällkaramell...


 
 
S M Ä L L K A R A M E L L
 
 
Jo jag vill gärna ha smällkarameller i julgranen, så även i år. Även om jag ligger en smula efter så tror jag minsann att julgransplundringen kommer att bli bra :) o gott!!
 
 
Precis så som jag vill ha det!!
 
 

 
 
 
S T J Ä R N A
 
 
Vår "gamla" stjärna hamnade i Inez gran och eftersom jag gjort en del papperspynt till granen i år så fick jag idén att vika en stjärna i papp... så fick det bli. Lite google, ett reklamblad och så lite envishet... så var den klar.
 
 
Rätt fin tycker jag allt att den blev & kul med återvinning och egengjort!
 
 
Instruktion hittade jag här hos Home by Linn!
Visserligen på norska men det gick rätt så bra det med :)
 
 

 
 


4 kommentarer:

  1. Stjärnor och smällkarameller! Gillar dom stjärnorna,Nu närmar vi oss på riktigt=))
    Mysigt tycker jag!
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Så trevlig stjärna. Och smållkarameller. Det var två fina julsaker på s. Ha en härlig dag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken fin stjärna. Jag har inte gjort några smällkarameller i år.. Det får gå ändå. Kommer med ett bidrag senare i dag var tvungen att göra ett sponsrat inlägg först. Tiden höll på att gå ut. Fniss! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Den där stjärnan var verkligen vacker. Nu är det bara fyra dagar kvar ;)
    fin helg till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!