Bloggutmaning | P...

 
 

 
P I L L I G T   P Y S S E L
 
 
Å så kom lite av energin tillbaka vilket resulterade att jag förvandlat en träbricka till en marmorbricka. Med envishet, tålamod och lite jädra anamma så fick jag till slut till det.
 
 
Jag har länge velat ha en bricka i marmor, men inte motiverat mig till att köpa en så nu köpte jag i stället plastfilm och klädde en helt vanlig bricka... fick till och med ett WOW när Jocke kom hem och jag erkänner att jag är rätt så nöjd...
 
 

 
 
 
Så det får blir mitt bidrag för dagen, men jag är lite osäker på vad som ska få stå på min nya bricka... men det får tiden visa, det kommer kanske någon mer bild vart efter...
 
 

 
 


5 kommentarer:

  1. Pilutta vad fin den brickan blev.KraaamPia

    SvaraRadera
  2. Så fin brickan blev. Bra bidrag. Fint med hyacinter på den. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ja jösses vad pilligt, men fint blev det!

    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Snygg bricka!
    Hur lyckades du få kanterna så fina??!
    Jag höll på att bli galen när jag satte sån film på en gammal köksbänk, tokpilligt=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Så smart! Och fint blev det också.

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!