Bloggutmaning | Favorit i repris...


 
 
 
F A V O R I T   I   R E P R I S
 
 
Det går inte att komma ifrån att jag gillar papper... och att vika eller halvvika som i det här exemplet och sedan nita fast till en härlig krans... jag gillar den verkligen och det får mig att le näst intill varje gång jag går förbi den i hallen där den står på skoskåpet...
 
 
Tänk, så enkla saker man kan fastna för. Fastna för och bli glad för. Det kanske oftast är så för mig, att det lilla enkla är det som jag gillar o fastnar för...
 
 
 
 




3 kommentarer:

  1. Den är så fin din krans. Jag ska minnsann prova göra granen nu när jag har tid. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Fint blickfång. Jag är urusel på finmotorik ar absolut inget tålamod, men det ser verkligen fint ut så jag borde göra ett försök. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt med papper och vika och pyssla:) Så mycket roligt man kan hitta på!
    Och din fina krans är verkligen vacker, förstår att du njuter av den.

    Ha en fin fortsättning på helgerna!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!