DIY-Inbjudningskort!

 
 
Det känns som söndag idag. Vädret är trist, tungt och grått. Att se på film känns som den bästa aktiviteten för dagen och att dricka te. Härligt med te, som just gjorde att min känsla av en smula nedstämdhet byttes mot lite mysigare stämning och då kom jag på att jag har ju inte visat mitt senate pyssel. (pyssla gör man ju gärna gråa regninga dagar om nu undrar hur jag hamnade här i tankarna..).
 
Inbjudningskorten till ettårskalaset. Helt vita, dubbla kort som vi sedan målade på. Mannen var också  med, ni kan ana ett av hans kort med färger och mönster liknande Brynäs matchställ och så har han även gjort ett av mina favoiter. Han bara helt enkelt fyllde kortet med hjärtan i vilka det står
Inez 1 år!
 
Tänk på tisdag är det 18 september. Ett år. Inte klokt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!