Packa pappas kappsäck!

Väskan från Longchamp är min favorit på resan!
 
Just nu pågår packning!
Det ska stoppas ner varma tröjor och vattentäta kläder. Ett å annat par gummistövlar och så en hel del leksaker till en liten tjej! Kankse en bok till mig, men jag vet nog redan nu att jag inte kommer att läsa något vidare värst...
 
I helgen bär det av till sommarstugan (nu blir det ju mer höststugan) för att städa, fixa och stänga för vintern. Härliga Värmland. Skönt ska det bli, vara ute, bli röd om kinderna, gå i raggsockor, kratta löv, elda grenar, dricka varm choklad och bara ha det underbart. Å träffa Jockes familj. Fira hans syster en smula och bara njuta!

Det kallar jag lyx!
Å vad jag ser fram emot den här helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!