FABRIKEN - HÖSTPLANTERING!


Oj!
Idag hände det, jag har blivit medlem i Fabriken!
Inredning alltså, det ska det helt enkelt bli med av.
Veckans tema är höstplanteringar och här är min lilla plantering.
Håll till godo & titta in på Fabriken för fler fina planteringar!


 Betongfågeln snubblade jag på här om dagen, tomaterna är kvarlevor från sommarens hopp om egenodlat, alunrot min absoluta favorit med sällskap av kryssantemum och så äpplena... fina saftig gröna äpplen, alldeles perfekta att göra äppelpaj på!


2 kommentarer:

  1. Underbart! Höstplanteringar är bland det bästa som finns. Jättefina bilder!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag verkligen älskar hösten. Färgerna, luften o blommorna som tillåter ett något lugnare tempo, känns en smula mer avslappnat :-)

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!