Yuzu Ingefära och ett par Please..

Blossa 2012 & Pleasejeans troligtvis till salu..
 
Nu finns Blossa 2012 att beställa!
 
Måste erkänna att jag har flaskor kvar av saffransglöggen, som hitintills är min absoluta favorit. Det finns inget som slår den, den är så god så..  ja jag vet inte. Vansinnigt god. Sådär god så att man köpte si så där en 5 flaskor när säsongen gick mot sitt slut och det helt plötsligt fanns några flaskor kvar i en låda, trots att glöggen varit slutsåld i en evigeht. Ja precis så god!
 
Men jag hoppas ju så klart att 2012:an ska vara minst lika god! Spännande i alla fall, smak av Yuku (ska tydligen smaka som grapefrukt & mandarin) och så lite ingefära på det... Minst sagt intressant!
 
Jag undrar lite vad den här dagen bjuder på, tror att det är dax att sälja mina Pleasejeans. De är tyvärr en smula för stora... De är helt ok när de är nytvättade, men bara en kort stund senare och några hukningar till golvnivå för att plocka upp en leksak eller två så är de stora...
 
 Så ja, jag ska fundera på det en stund.
Vi får se!


2 kommentarer:

  1. Japp, ngr såna flarror i skåpet till advent kunde man tänkt sig!!

    Klem Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar ju glögg. Så det får allt ta o bli det :-)

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!