Shop-Shoppi-Shop-Shop!

Jag gick bananas här om dagen!
 
Jag insåg att jag snart ska börja jobba och att jag inte har så mycket i garderoben som är lämpligt att ha på sig på en dag på jobbet?!! Så jag surfade runt på den ena och den andra web-shoppen och klickade. Klikcade igen. Klickade. Klickade. och Klickade igen!
 
Så nu väntar jag på leveranser.
Ett paket var här och vände i onsdags utan att jag fick titta på det. Jag var inte hemma just då, så nu är paketet i förvar och jag ska ta en promenad och hämta ut det. Märkligt det där, att det ska vara så svårt att köra ut det en gång till, men men...
 
I morgon kommer en annan leverans och igår fick jag minsann ett par nya fina bruna byxor, jo jo ett par höstiga bruna jeans.
 
Nu tar jag helt enkelt en promenad i solen och hämtar hem mina grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!