Hemma igen..

 
 


 
Åh det är så mysigt att komma hem!
Finns ju inget så härligt som att komma hem till familjen, min fina lilla familj!
 
Sälen har varit fantastiskt. Visat sin allra bästa sida, höstlik med djupblå himmel och strålande sol. Kan inte bli så mycket bättre. Till det en massa tid med mamma och syster, systerdotter och dotter. Härligt vill jag lova. Höst. Det var det definitivt och mysigt värre. Tror att hösten är min favorit. Just nu i alla fall. Ta på sig en mössa, ta en promenad, njuta av varmt gott te i solen som värmer alldeles lagom (för årstiden alltså). Det är friskt. Härligt.
 
Hann med en tur till stallet, jag har ju aldrig varit en hästtjej, men nu så. Såg tjusningen i det. Stod där i en spilta och mockade, i gummistövlar och med en Odd Molly-halsduk, som den stadstjej jag är.. Men det var så mysigt. Småtjejerna busade med kaniner, klappade hästar och den ena stapplade och den andra sprang omkring. Mormor hade koll. Å så fick man ta i lite.
 
Njutit, det är vad jag har gjort de senaste dagarna!
Å det fortsätter, helgen är nära!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!