Hallen!

 
 
 
Idag bjuder jag på bilder från vår hall!
Inte länge sedan sist, men projekt Hallen går mot sitt slut och här kommer liksom ett inlägg mer åt helhetshållet!
 
Nu är det dax för förmiddagsfika! Dagen snurrar på och i eftermiddag/kväll blir det trevligheter med några arbetskamrater. Trevligheter, jo jag tackar!!
 
 
Tavlorna i hallen är kollage från olika resor, så egentligen en massa kvitton o infon o biljetter. Min tanke är att det ska bli en tavla för varje resa och att tavlorna ska fylla väggen ner mot källaren. Vi får se. Svartvita fotografier finns också, på kidsen. Känns varmt och välkomnande.
 
Projekt avslutas.
Vi är nöjda.

2 kommentarer:

  1. Trevlig idé om tavlan med resor, och jag verkligen gillar din tapet.

    Ha en trevlig kväll.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Visst är det tillfredsställande när projekten avslutas?! Vi renoverar och fixar här hemma och försöker begränsa det hela i olika mindre delar så man någongång får känna att man avslutar saker. Delmål liksom. Och det där med en tavla för varje resa, I like it!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!