Krympa avstånd!

Underbara ramar från fantastiska Bookbinders!
 
Ramar. Foton. Kan man få för många? Jag ska skicka bilder på framkallning o så in i ramarna och upp på väggen.. De är så fina, ramarna från Bookbinders. Bara texten... Empty without you. Precis så är det, när de där man älskar inte är just precis bredvid en, eller i närheten. Då kan ett foto på en vägg göra skillnad. Avståndet krymper en smula. En liten smula i alla fall!
 
Dax att sätta upp ett minne på väggen!
 
Jag har tillbringat några dagar hos  några som är en bit bort. Min syster och hennes familj. Det är jobbigt det där med avstånd. Men inget att göra åt. Bara njuta extra mycket när man äntligen är på samma ställe!
 
Min fina lilla syster.
Alexandra.
Världens bästa!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!