Idag tar vi det enkelt!

Armbandet ENKELT från lilla u
 
Idag tar vi det enkelt.
Det blev en alldeles för tidig start på dagen. Lillis vaknade strax efter 5. FEM. Å inte gick det att få henne att somna om. Nej hon hade sovit klart. Dax att gå upp. Som tur är (för mig) så gick Jocke upp och jag fick sova en timme till...
 
Så enkelt får det bli, jeans o t-shirt och runt min handled sitter just armbandet ENKELT. En favorit.
 
Funderar dock på att ta mig en tur till Erikshjälpen framåt lunch, är ju på skåpjakt!
Vi får se!

2 kommentarer:

  1. Så skönt - att ta det enkelt! Det ska jag gör nu. Kvällste. Musik. Varva ner.

    Vackert armband och jag gillar namnet. Enkelt ska det bli imorgon med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. det är så fint.
    och ENKELT . ja - varför krångla till det va.

    stora kram.

    och wow till din prestation ; halvmaran. nästa år kanske, kanske.

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!