Bäbismagen

Gravidoutfit v 33; jeans Gina Tricot,
linne och kavaj-tröja Boomerang. 

Det är helt otroligt så fort tiden går... Vi är ju i vecka 33 nu och det är bara att inse att det snart är dags för slutspurt och så är Pytte här! Häftigt. Spännande. Roligt.

Kläder har jag fortfarande liiite tur med, mina jeans från Gina Tricot hänger med ett tag till och jag har kompletterat med en mängd längre linnen och sedan är det bara att lägga till en kofta eller tröja eller kavaj eller vad man nu vill. Här om dagen "fyndade" jag en fin kavaj-inspirerad kofta! Marin stil, men diskret ändå från Boomerang och japp man trallar på den gamla schlagerdängan "uh en boome-boomerang, dam di dam dam di dam di dam dam..." :) 

Nu dags för en tur till stan och träff med min rara lilla mamma!

2 kommentarer:

  1. Du ser ut som en ärta på en tråd... Smal överallt utom magen :-) Sparkar Linus??????

    SvaraRadera
  2. Du är ju för rar... Har just fått veta att jag gått upp snudd på 12 kilo :)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!