Tapetprover beställda - ännu ett inredningsprojekt på gång!

TapetTapet

Jag har visst hunnit med lite mer idag... jag har ju beställt tapetprover så att jag äntligen kan börja projektet: Fixa hallen ;) Jag vill helst ha den svartvita varianten, men eftersom vårt marmorgolv är brunt, så känner jag att jag måste ge tapeter i bruna toner innan jag bestämmer mig. Det måste ju vara någon rättvisa...
Tapetproverna skickas inom 48 timmar, man får de första proven gratis och tapetprovet är en meter - det känns verkligen bra, ger en ju en rimlig chans att se hur tapeten ser ut i hemmamiljön - riktigt bra service om ni frågar mig!!! Proverna beställde jag från maleributiken.se!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!