Dagens gravid-outfit :)

Jag tog en ganska rolig bild på mig själv idag... Jag  kom nämligen på att om jag stod rätt upp och ner och tittade ner mot mina fötter så såg jag inte mina skor - kulan är i vägen :) eller i vägen, ja jo men på ett positivt sätt!

Jag fick också kompimanger för min "nya skjortblus" som jag var tvungen att erkänna hade hängt i flera år i min garderob och nu plockats fram... Funderar på om det är så att jag har gått och undermedvetet planerat att vara gravid ganska snart och därför fyllt garderoben med plagg som är bra att ha just nu... Jag vet inte, men liiiite märkligt är det att saker som jag inte använt särskilt ofta och för länge sedan, nu passar alldeles utmärkt :) aja, hur som helst. Så här såg jag ut idag...

Mina favo-jeans ZARA håller förresten på att bli omöjliga att knäppa. Där fick jag mig en knäpp på näsan, för att jag stack ut den här om dagen och sa att jag minsann kunde ha mina "vanliga" kläder... hur som helst, jag klarar mig nog ett tag till om jag använder en gummisnodd! Runt halsen dinglar förresten mitt halsband med J ♥ T, det har jag alltid med mig! Just ja, skjortan är från MQ (sunshine) men köpt för en evighet sedan, men jag var förbi rean idag och det finns några liknande modeller som passar gravida alldeles utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!