Har varit på hemmamatch...

... tyvärr blev det bara 1 poäng idag... Trist, men samtidigt en poäng är ändå en poäng!!! Pappa kom förbi mig strax innan matchen så vi tog en promenad i solen ner till Idrottsparken. Vilket fantastiskt väder!!! Vi satte oss på våra platser bara för att strax efter få frågan "vilka platser har ni?", irriterande, för jag visste ju mycket väl att vi satt på rätt ställe... Men då visade det sig att jag hade köpa biljetter till de här platserna, MEN man har också sålt säsongsbiljetter till de här platserna, vi hade alltså satt oss på rätt men också fel plats. Hur som helst så var det en trevlig man som kom så vi försökte reda ut vad som hänt och bad en publikvärd om hjälp. Men, killen vi pratade med var en aning seg, näst intill långsam och ja han gillade inte situationen... det tog tid... Så här kommer ett tips, när ni ska be någon om hjälp, kolla efter en person som springer och rör sig och ständigt är på hugget... Personen som är ledig och står ensam i ett hörn och funderar är inte den person som kommer att hjälpa er... Stackar'n var fel person på fel plats, men till slut fick jag nya biljetter (den snabba-kvicka-personen hjälpte mig på mindre än en minut, den andra lyckades inte med något på 10-15 minuter...) och kunde se matchen! En SUPERMYSIG KVÄLL, pappa och jag på Parken - det är livet på en pinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!