En helt vanlig grå kofta...

Lycka i form av en grå kofta från NOA NOA...

Inne i stan Arvika har jag hittat en fin liten butik som till stor del säljer leksaker och interiörer till barn och barnrum. Det är en supermysig affär, som heter Pernillas barnkammare. Deras hemsida är inte den bästa, men affären är verkligen som en godisaffär, fylld med en massa härliga barn saker och om jag bara hade vågat hade jag köpt ett och annat till lilla Pytte, men jag väntade. Är ni i Arvika och har en liten stund över så titta in :) Däremot hittade jag en grå kofta till mig själv som jag verkligen fastnade för. Egentligen en helt vanligt grå kofta, men med härlig spetsdetalj på ryggen - det är detaljerna som gör det!! Koftan har redan blivit en klar favorit!! 

1 kommentar:

  1. Det där är ingen helt vanlig kofta! Förstår att det snabbt blev en favorit:) Superfin ... Ha det gott! Kram Suzann

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!