Rensning, städning och pyssel...

...håller som bäst på med rensing av våra flyttlådor som nu i dagarna stått i ett år... Jösses! Tänk för ett år sedan flyttade vi in, eller till helgen blir det ettårsjubileum! Tiden flyger iväg. Min söta lilla familj kom på besök mitt i flyttkaoset,  inte ofta vi är samlade på samma ställe (bror i Florida och syster i Sälen) så det blev ju så klart lite fotograferande :) Extra skoj är det ju att min bror gjorde ett litet stop på vägen - han skulle nämligen jobba ett tag i Sydafrika, så på vägen dit (från Florida) gjorde han ett stopp i Norrköping... Riktigt skoj!!

La Familija...
Just ja, nu kom jag på att jag ska städa och rensa, jag får släppa datorn och sätta lite fart. Det är ju så himla skönt att få ordning :) Men jag har en tanke om att testa decupage, så jag funderar på om jag inte ska ta en tur till Panduro innan dagen är slut!

2 kommentarer:

  1. Det var ett snabbt besök, men jag har fina minnen från den dagen... Ser fram emot att se hur du gjort om allt.

    SvaraRadera
  2. Jag tror att ett av de närmsta projekten blir att göra gästrummet fint, så att du trivs extra bra när du är här!! :)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!