Dripp Dropp Dripp Dropp

Jasmin
Kvavt var bara förnamnet på vad det var här på förmiddagen... Egentligen ville jag bara krypa ner i källaren där det är alldeles fantastiskt skönt just nu, men eftersom grannen påpekade att vår jasminbuske hängde liiite för mycket över vår gemensamma gång, så fanns inget annat att göra än att ta fram häcksaxen och fixa till busken... När jag ändå var ute fortsatte jag med att klippa gräset på både fram- och baksida. Gissa om jag var varm när jag till slut var klar med allt. Rena medelhavsvärmen!!

Bilden till vänster är jasminen innan jag klippte den, nu är den en smula mindre...

Nu väntar dusch och piff för att sedan bege mig till söta vännen Lindis, där vi tennisfruar ska ha en mysig tjejkväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!