Lite kläder till Pytte!

I dagens tidning läste jag en artikel om en tjej som inte förstod att hon var gravid förrän det bara var 8  veckor kvar av graviditeten. Jag fastnade lite när jag läste "vi hade vara 8 veckor kvar att förbereda oss och hade inte köpt en enda liten sak, andra har nästan 9 månader på sig". Jag fick lite dåligt samvete eftersom vi ännu inte har köpt något till vår lilla rackare som egentligen kan komma när som helst även om det är si så där 7,5 veckor kvar... Så idag har jag varit iväg och handlat lite och det kändes bra! Riktigt bra. Mamma var ju med så det blev även en liten present från blivande mormor.

Bäbiskläder från Kappahls serie Newbie och HM, Flodhästen är en liten skallra i mjukaste material - supermysig!

1 kommentar:

  1. Nej vad gulligt!!! Den där flodhästen får du se till att låsa in när jag kommer... skulle kunna tänka mig att den hamnar i min väska annars :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!