En helt vanlig söndag...

En supserskön söndag har passerat, nu väntar ett litet blogginlägg och sedan fötterna i högläge med senaste bokklubbsboken, det är dags att läsa ut det nu! Jag har tillbringat dagen ute hos mina föräldrar på landet och vi har haft en mysig dag. Egentligen har vi inte gjort något mysigt, men bara att vara med dem är ju hur underbart som helst. Vi hann med fika, lunch, ladda ner några låtar, en promenad, en glass, prova stödstrumpor (insåg att de behövs inbland i denna värme när benen svullnar upp, än så länge min enda graviditetskrämpa) och så Wimbledonfinalen.... Jag hejade visseligen på Nadal, men visst OK Djockovic är bra, jag ger honom det.

Väl hemma igen, har jag som vanligt pysslat lite, mätt väggen i hallen där jag vill sätta upp en tapet och trots att jag har bestämt mig så kan jag inte beställa tapeten... Suck! Ibland får jag lite väl mycket beslutsångest och då är det väl lika bra att vänta med att beställa... eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!