Solnedgång...

Solnedgång...
Sommaren är fantastisk... speciellt här hemma. Satt en stund på balkongen och hade detta som pågick mitt framför ögonen på mig - man kan inte vara annat än lycklig! Idag har det varit full rulle med min mor & far och syster med familj, kan lova att det är fart på min lilla systerdotter - det är också något som man kan le åt en stund.

Tro det eller ej, men trots att solen inte sken hela dagen så blev det fram emot eftermiddagen ett dopp i sjön!!! Alltså en väldigt sen badpremiär i år, men oj så skönt! Nu vore det på tiden att bror kommer på besök också...

Nu - dags för packning! I morgon bär det av till Värmland!!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild! Ja man måste ta vara på små stunder av lycka, ofta rusar man bara på och hinner inte njuta av allt som finns runt om. Ha en härlig semester!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!