Vänner på besök!

Ett glas med kallt rosé vin...
Vilken trevlig kväll, dag också för den delen! Jag och min vän Lindis gjorde en tur till byggaffären (eftersom jag ville dra igång projektet "bygga nytt plank") men hamnade efter en kort tur på byggaffären i färgaffären där vi tittade på tapeter... och kakel för att sedan göra ett liiitet stop på Baby proffsen (första gången i en sådan affär för min del, kändes stort) och så hamnade vi på Bauhaus där vi shoppade loss på riktigt! För min del blev det en spade, en häcksax, ogräsmedel och så gödning till gräsmattan! Nu ska det bli fint i trädgården :)

Hann knappt från bilden till dörren förrän regnet fullkomligt vräkte ner och vi trodde att grillkvällen skulle bli en innekväll, men icke! Solen kom tillbaka och vi hade en sju-helsickes-trevlig kväll!! Sång, dans, löpning runt gräsplätten, god mat, vin o bubbelvatten och så spotify på det! Trevliga vänner på besök också - kan inte bli bättre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!