Fotovägg i sovrummet är nu äntligen helt klar

 

Nu är fotoväggen i sovrummet klar. Alla bilderna är inramade och uppsatta på rätt spik. Äntligen! Det blev riktigt fint, även om jag ser att det ser ut som att de inte hänger rakt, men jag har mätt och mätt och mätt och mätt igen för att få spikarna på rätt plats. OK, tänker ni, använd ett laserpass! Det var tanken från början, men jag kan ju inte hitta laserpasset som jag lånat av min rara vän, så jag har helt enkelt fått klara mig med tumstock och tålamod :)

Bland alla bilderna från Paris har vårt vigselbevis smugit sig in, jag tyckte att det blev en fin liten twist att ha det med... det är ju oss det handlar om, mig och min alldeles fantastiska man! Vigselbevis och bröllopsresa - Jag är verkligen sååå nöjd med hur bra allt blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!