EN VINNARE! ELLER TVÅ...?!



Vinnare! Vinnare! Vinnare!
 
Vilken dag!
Jag har länga gått och väntat på att få besked på en offert som vi har skickat in. Det känns verkligen som en evighet sedan offerten skickades från oss och sedan dess har tiden släpat sig fram. För att inte tala om de senaste veckorna, resultat skulle meddelas påskveckan och vi vet ju alla hur länge sedan det är. Alltså otroligt länge sedan. För mig har tiden gått låååååååångsamt lååååååååsamt! Men så idag, när jag satt i fikarummet och någon undrade om jag hade hört något, så tittade jag i telefonen och upptäckte ett mail. Oj. Jag kunde inte sitta kvar. Gick till mitt kontor och öppnade. Läste. Öppnade den bifogade filen. Häll tummarna. Höll för ögonen.
 
Där stod det.
Vilken känsla! Vilken otroligt skön känsla att vinna ett kontrakt. Att ha kämpat och slitit
och grinat och bitit ihop. Skojat om det och HOPPATS. Ja jäsingen - vilken grej!
Det är knappt att jag fattar det.
 
Min tredje affär sedan jag började och den största utan tvekan. Den största på firman på lång tid. Det känns stort. Overkligt stort. Det där med att vara säljare, det var kanske mig grej ändå?!
 
...och från en tävling till en annan, även om jag hoppas att mitt kontrakt inte slumpade ut som jag har gjort med min tävling. Jag hittade nämligen en slumpgenerator på nätet. Det var ju för jäkla skoj. Så jag gjorde helt enkelt så att jag numrerade alla lotter. Slumpade sedan 10 av dess som gick till nästa steg i tävlingen. Av dem valde jag ut 5 för att sedan välja ut 3 och sedan 2 och japp sedan var det final och lott nummer 32 vann. Och jag får erkänna det där met att slumpa var ju så himla skoj. Otroligt roligt. Nästan så att det måste bli dax för en tävling till, men det får bli först när jag har 100 följare på bloglovin. Det kan dröja. Men till dess hinner jag nog fundera ut något kul.
 
Men, vem var det då som vann?!!
Jo...
 
Pia Gustafsson!
Maila mig din adress så kommer det snart ett paket till dig!
 
STORT GRATTIS!
 
& tack till alla som var med och tävlade och till er som hade fiffiga lösningar på sätt att
sprida tävlingen/bloggen - ni fick mig allt att skratta både en och två gånger!


6 kommentarer:

  1. Åh vad kul ..stort grattis!!

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på nya kontraktet, Tanja! Bra gjort! Är så stolt :-)

    SvaraRadera
  3. Åh grattis till kontraktet så otroligt skoj! Jag förstår precis vad du menar när man jobbat länge med något och sen lyckas det är då man kan uppleva det där lyckoruset! Grattis också till Pia! Tack för fin tävling. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!!!

      Nu lider jag nog lite av post-kontraktvinnar-syndrom ;-)

      Kraaam!!

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!